Coș de cumpărături 0

Transport

Comenzile plasate in magazinul nostru sunt procesate si expediate in functie de disponibilitatea produselor. Daca toate produsele sunt in stoc, comanda poate fii expediata in aceiasi zi (daca este efectuata pana in ora 12:00). Daca produsul/produsele lipsesc din stoc procesarea comenzii poate dura pana la 14 de zile.

Exista 3 modalitati in care puteti intra in posesia comenzii dvs:

  • Ridicare din magazin (Aleea Albatros AV23, Parter, Piata CET, Constanta)
  • Transport prin Posta Romana: 10.9 RON* (gratuit pentru comenzi de peste 299 RON), comanda va ajunge in 3-7 zile lucratoare din momentul expedierii de catre noi
  • Transport prin Fan Courier: 15.90 RON* (gratuit pentru comenzi de peste 499 RON), comanda va ajunge in 1-2 zile lucratoare din momentul expedierii de catre noi * la coletele ce depasesc 10 kg pot aparea taxe suplimentare care va vor fii comunicate dupa finalizarea comenzii.
  • Ridicarea coletului din magazin

Retur

Returul produselor se supune O.G. nr 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Chiar daca ati achizitionat produsul gresit, il puteti returna in termen de 10 zile lucratoare, fara nicio explicatie. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul - sa nu prezinte sub nicio forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.

Denuntarea unilaterala de contract se face: "Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului/produselor se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar sau mandat postal - in cazul platii ramburs (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii) sau rambursare pe card pentru plata prin card.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala sa, fara a i se returna contravaloarea acestuia.